Lapsella kasi paperiarkkia, josta toinen suru ja toinen ilonaama. Lapsi pitää surunaamaarkkia kasvonsa edessä

Marraskuun laskujemme lähetyksissä saattaa ilmetä pieniä viiveitä

Marraskuun sähkön verkkopalvelun, vesihuollon, kaukolämmön sekä netti- ja tv-palveluiden laskujen lähetyksissä saattaa ilmetä pieniä viiveitä laskutuskumppanimme vaihdosta johtuen.

Mikäli laskusi saapuu totuttua myöhemmin, myös sen eräpäivä siirtyy vastaavasti. Laskuissamme eräpäivä on aina 14 päivän päässä laskun päiväyksestä. Joulukuun laskutuksen osalta ei ole odotettavissa viiveitä. 

Pahoittelemme mahdollisia viivästymisiä!

Yhteystietomme laskutusasioissa 1.11.2023 alkaen:

Laskujen maksamiseen, esimerkiksi eräpäivän siirtoon, liittyvissä asioissa laskutuspalvelumme palvelevat seuraavasti:

  • 1.11.2023 jälkeen saapuneet laskut: Intrum Oy palvelee ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16 puh. 09 2291 1790 tai netissä osoitteessa www.intrum.fi/maksuvalvonta
  • Ennen marraskuuta saapuneet laskut: Lowell palvelee ma-pe klo 8-20 ja la klo 10–15 puh. 02 2700 390 tai sähköpostitse laskutus@lowell.com

Laskun sisältöä ja sopimuksiasi koskevissa asioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme ma-pe klo 8-16 puhelimitse 019 689 955 ja sähköpostitse asiakaspalvelu@nivos.fi

Suosittelemme kaikille asiakkaillemme paperilaskujen sijasta kätevää ja ympäristöystävällistä e-laskua

E-lasku on sähköisessä muodossa verkkopankkiin saapuva lasku. E-lasku sisältää samat tiedot kuin perinteinen paperilasku, sähköinen lasku eroaa paperilaskusta vain toimitustapansa puolesta. Kun käytät e-laskua, saat laskusi suoraan verkkopankkiisi. Laskun maksaminen käy kätevästi tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. E-laskun tilaamisen jälkeen sinun ei tarvitse näppäillä maksun tietoja käsin!

Asiakaspalvelu

Olipa asiasi pieni tai suuri, me hoidamme sen! Palvelemme puhelimitse ma-pe klo 8-16.

019 689 955 asiakaspalvelu@nivos.fi